Profesionální služba na míru

Workshop efektivní přípravy redesignu webu

Vystupte ze začarovaného kruhu planých diskuzí a úvah. Během jednoho dne určíte priority pro přípravu vašeho nového webu. Pod vedením UX stratéga stanovíte cíle i postup, jak se k nim dobrat.
Odcházet budete s konkrétním plánem, jasnou vizí a hodnotami sdílenými napříč týmem.

Kdo se o vás postará

Filip Ekl vede v Sherpas UX tým a připravuje strategie a postupy pro malé i velké redesigny. Metodiku UX také školí pro agenturu Dobrý Web. Má za sebou řadu analytických i kreativních workshopů pro přední české firmy jako jsou Česká spořitelna, O2, Vodafone, Active 24, Air Bank a další. Jeho cílem je najít optimální průnik mezi cíli byznysu,  potřebami uživatelů a technologickými možnostmi.

Známe postup, který funguje

Nejlepší řešení není to, které vás na začátku ohromí, ale to, kterému na konci designového procesu budete rozumět a věřit. Naším společným cílem bude tento postup připravit na míru vaší konkrétní situaci tak, abyste věděli, co a proč se v každém kroku bude dít.

Co na workshopu získáte

Hlavním smyslem workshopu je společná diskuze na neutrální půdě a pod vedením nezávislého odborníka. Bez předsudků a emocí dáme na stůl všechny informace, argumenty pro a proti a stanovíme priority. Cílem workshopu není mít nadesignovanou úchvatnou podobu nového webu, ale vědět, jak se k ní dopracovat.

Srovnáte si myšlenky v hlavě i v týmu

Sdílená představa o správné podobě vašeho nového webu je základním předpokladem úspěchu.

Určíme cíle i metriky jejich hodnocení

Prozkoumáme, co redesign přinese vám i vašim zákazníkům. Budete vědět, jak se pozná úspěch.

Zvolíte nosné hodnoty a emoce 

Zaměříme se na určení silných stránek a unikátní nabídky, která vás odliší od konkurence.

Stanovíme sled aktivit a jejich význam

Společně vytvoříme srozumitelný plán dalších aktivit, které vás povedou k vytyčeným cílům.

Jak workshop probíhá a jak se na něj připravit

Zásadní výhodou i nezbytnou podmínkou je vaše aktivní účast. Postupně vás provedeme jednoduchými aktivitami, které umožní přetavit vaše myšlenky v konkrétní návrhy.  

Důležité je zapojit široké spektrum lidí, kteří se budou na přípravě nového webu podílet. Efektivní počet účastníků je 5 až 8. Workshop obvykle začíná v 10 hodin dopoledne a trvá zhruba do 17 hodin odpoledne.  

Před workshopem se zamyslete nad tím, co na vašem současném webu funguje dobře a co určitě chcete změnit. Neomezujte svůj pohled přípravou konkrétních řešení, ale podívejte se, jaké prvky se vám líbí u konkurence. Zkuste si představit, kdo jsou vaši zákazníci a čím je můžete zaujmout.

Kolik to stojí 

Celým workshopem vás budou provázet dva UX specialisté. V ceně je kompletní příprava a zajištění prostor včetně občerstvení. Samozřejmostí je společný oběd.

Celodenní worshop

19 500 Kč

cena bez DPH

Chcete workshop? Napište nám.

Ozveme se vám do dvou pracovních dnů.

Prosím, popište vaši současnou situaci a očekávání od workshopu, případně uveďte, o jaký web nebo aplikaci se jedná.

Kdo už absolvoval workshop s námi

Sherpas, s.r.o.
www.sherpas.cz
Milady Horákové 116/109
160 00 Praha 6
IČO: 24724505 — DIČ: CZ24724505