Uživatelské testování
s instantním návrhem zlepšení
Přesvědčte se na vlastní oči, jak se s vaší stránkou nebo mobilní aplikací pracuje těm, pro které je určena. Uvidíte, co jim komplikuje práci nebo je odrazuje od konverze.
Odcházet budete s konkrétními doporučeními úprav, které zpracuje UX specialista.
Kdo se o vás postará
Filip Ekl vede v Sherpas UX tým a také moderuje uživatelská testování. Má za sebou přes 1000 rozhovorů a uživatelských testování pro přední české značky, jako jsou Česká spořitelna, Škoda Auto, Sportisimo, Vodafone, Čedok a desítky dalších. Jeho cílem je proniknout do myslí lidí a nacházet řešení, která budou přívětivá pro uživatele a výhodná pro byznys.


Pro jaké projekty je uživatelské testování vhodné
Uživatelské testování hodnotí především použitelnost a pochopení stránky nebo aplikace. Ověřuje, zda uživatelé pracují s rozhraním efektivně a správně rozumí instrukcím a informacím.
Uživatelské testování se hodí v každé životní fázi projektu: od konceptu po přípravu k redesignu. Lze pracovat s reálnými daty nebo simulovaným provozem.
Landing pages
Prototypy a koncepty
Selfcare aplikace
E-shopy
Beta verze webu
Zpravodajství
Mobilní aplikace
Fyzická rozhraní

Jak u nás probíhá uživatelské testování
Používáme metodu moderovaného uživatelského testování. Pozveme náhodně vybrané zástupce z vaší cílové skupiny na přesně domluvené časy. Obvykle začínáme v 9 hodin ráno a končíme v 17 hodin odpoledne. Uživatele necháme splnit předem definované úkoly na stránce nebo v aplikaci. Moderátor souběžně vede s uživatelem rozhovor a zjišťuje jeho/její motivaci, uvažování a dojmy.
V druhé místnosti sedíte vy s UX specialistou a pomocí kamer a mikrofonů sledujete, jak si uživatelé vedou. Vidíte, jak pracují, s čím mají potíže nebo co je překvapí. Získáte tak řadu poznatků o reálném chování uživatelů. O vyhodnocení a návrh konkrétních řešení se postará UX specialista.
Budete u toho
Testování můžete sledovat živě v naší specializované testovací laboratoři. Občerstvení během dne je samozřejmostí.
Kompletní příprava
Probereme vaše očekávání a potřeby. Naplánujeme optimální průběh testování a vybereme vhodnou cílovou skupinu.
Zajištění respondentů
Máme vlastní panel pro nábor respondentů. Vždy domlouváme i náhradníky pro případy nečekané absence.
Instantní vyhodnocení
V průběhu testování je s vámi UX specialista, který vyhodnotí pozorované chování uživatelů a navrhne konkrétní zlepšení.

Kolik to stojí a jak dlouho se testuje
Složitost testování závisí na cílové skupině uživatelů. Pro obecně zaměřené weby, jako jsou e-shopy nebo zpravodajské stránky, je jeden testovací den plně dostatečný. Pro složitější aplikace s různými způsoby použití je vhodné mít 3 až 5 zástupců každé cílové skupiny.
V ceně je kompletní příprava, zajištění respondentů, pronájem testovací laboratoře včetně občerstvení a vyhodnocení získaných poznatků formou debriefingu.
Jeden testovcí den
5 respondentů + náhradník
Obecná cílová skupina
65 000 Kč
Dva testovací dny
10 respondentů + 2 náhradníci
Až tři různé cílové skupiny
110 000 Kč

Chcete testování? Napište nám.
Ozveme se vám do dvou pracovních dnů.
Kdo už s námi testoval

